עסקה עם חמאס? איש 'המוסד' לשעבר: "זו טעות"

מהדורת הבוקר No Comments on עסקה עם חמאס? איש 'המוסד' לשעבר: "זו טעות"

רמי איגרא, לשעבר ראש חטיבת השבויים והנעדרים במוסד, ב'מהדורת הבוקר' בקול חי: "חמאס מתחת לאדמה, בערפל קרב. ברגע שניתן הפוגה הוא ישפר את עמדתו הצבאית, יביא עיתונאים מטעמו לרצועה וישחרר לעולם תמונות זוועה שהוא רוצה. ככל שנלחץ יותר כך נתקדם בסוגיית השבויים"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רמי איגרא, לשעבר ראש חטיבת השבועיים והנעדרים במוסד, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון) על הדיווחים אודות המגעים עם חמאס, לעסקת החזרת חטופים: "לדעתי יש סימן שאלה גדול על המידע בנושא המשא ומתן על החטופים. סינוואר מתחת לאדמה ומקיים את הקשר עם העולם ביונות דואר ושליחים וזה עובר לקטארים, אבל בסוף הדרג הצבאי ברצועה מחליט".

איגרא הסביר כי "האינטרס של הדרג הצבאי הוא הפסקת אש כדי להחזיר אותנו ל-6 באוקטובר. מנגד, האינטרס שלנו הוא לחסל את החמאס. הדרך לעשות את זה – זה בכוח. ככל שנלחץ עליו ונמוטט אותו סביר להניח שהחטופים ישוחררו".

הוא הוסיף כי הפסקת אש תהיה תועלת גדולה לאויב: "כרגע החמאס מתחת לאדמה, הוא בערפל קרב. ברגע שניתן הפוגה הוא משפר את עמדתו הצבאית עשרות מונים. ולא רק זה, הוא יביא עיתונאים מטעמו לרצועה וישחרר לעולם את תמונות הזוועה שהוא רוצה ללחוץ איתם על העולם".

על האסירים הביטחוניים: "המחבלים שכלואים בישראל מעדיפים את הטיפול שלנו על פני החורבות שלהם שם. בחודש האחרון זה אולי רק בלי השירות חדרים, אבל היתר קיים".

לדברי איגרא, עסקה עם חמאס תהיה טעות: "למרות הבור בלב על החטופים, התהליך הזה שנרקם בתקשורת, אם הוא בכלל אמיתי, יהווה טעות. אנחנו צריכים להמשיך את המלחמה ולמוטט את החמאס. זה גם ישחרר את החטופים. לעניות דעתי, הראשונים שיתפרקו מחטופיהם אלה משפחות הפשע".

הוא התייחס לשאלה המדינית: "אנחנו חייבים להחליט האם אנחנו רוצים מדינה עם רוב ערבי או מדינה עם רוב יהודי ומדינה אחרת, כלשהי, לצידה. נצטרך לאפשר הקמת מדינה ערבית אחרת לצידנו, אבל להמשיך לשלוט באמצעי הביטחון".



0 תגובות